آهنگ من عاشق اینم مهدی اسدی طاها+پخش انلاین

آهنگ من عاشق اینم مهدی اسدی طاها+پخش انلاین
تعداد بازديد : 374

دانلود آهنگ تیتراژ سریال ترکی تلخ و شیرین با صدای مهدی اسدی طاها

سریال تلخ و شیرین با بازی بیرجه آکالای یکی از سریال های پرطرفدار این روزهای ترکیه است که به فارسی هم دوبله شده است. در این قسمت آهنگ تیتراژ سریال تلخ و شیرین را برای دانلود قرار داده ایم.

+متن موزیک+پخش انلاین



دانلود در ادامه مطلب


---------------------------
متن آهنگ مهدی اسدی طاها من عاشق اینم 
در لعل لبت قند و عسل کرده ای پنهان

دیوانه ی دردانه ی دیوانه پسندان

دیوانه شدم بس که تو دل میبری ای یار

از گوشه ی چشم تو غزل می چکد انگار

من عاشق اینم عشقو با تو ببینم

زیباتر از این چیست؛ در قلب تو بنشینم

ویران شده ام تا؛ با دست تو بنا شم

من عاشق اینم؛ مست روی تو باشم

من عاشق اینم عشقو با تو ببینم

زیباتر از این چیست؛ در قلب تو بنشینم
ویران شده ام تا با دست تو بنا شم

من عاشق اینم مست روی تو باشم

در لعل لبت قند و عسل کرده ای پنهان

دیوانه ی دردانه ی دیوانه پسندان

دیوانه شدم بس که تو دل میبری ای یار

از گوشه ی چشم تو غزل می چکد انگار

من عاشق اینم عشقو با تو ببینم

زیباتر از این چیست؛ در قلب تو بنشینم

ویران شده ام تا؛ با دست تو بنا شم

من عاشق اینم؛ مست روی تو باشم

من عاشق اینم عشقو با تو ببینم

زیباتر از این چیست؛ در قلب تو بنشینم

ویران شده ام تا با دست تو بنا شم

من عاشق اینم مست روی تو باشم

راهنما
نظرات باعث دل گرمی تیم ای لاو میشود
حجم : 7.80مگابايت
رمز فايل :-

دانلود آهنگ

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید