دانلودرایگان آهنگ حمید هیراد به نام دلربا

دانلود آهنگ حمید هیراد به نام دلربا
تعداد بازديد : 110

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد به نام دلربا


Hamid Hiraad - Delroba


+ متن ترانه دلربا از حمید هیراد


ای جان عجب قد بلندی داره یارم / ای جان چه گیسوی کمندی داره یارم

ای جان که این دل / میره واسش این دل میره واسش


راهنما
نظر يادتون نره
حجم : 7.68MB
رمز فايل : -

دانلود آهنگ


+متن ترانه


ای جان عجب قد بلندی داره یارم

ای جان چه گیسوی کمندی داره یارم

ای جان که این دل
میره واسش این دل میره واسش
آخ ای جان دلم میمیره واسش ای ای جان دلم میمیره واسش
ای دلربای من شیرین ادای من قربون تو برم الهی باوفای من
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه
ای دلربای من شیرین ادای من قربون تو برم الهی باوفای من
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه
میخورد تکان رو به روی من هندسه ی چشمانت میبرد مرا
تا خیال تو آن نگاه جذابت ای آن نگاه جذابت
ای دلربای من شیرین ادای من قربون تو برم الهی باوفای من
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه
ای دلربای من شیرین ادای من قربون تو برم الهی باوفای من
عاشق تر از دلم هیچ دلی نمیشه به تو وابسته تر شدم دیوونتم همیشه

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید