دل نوشتهای عاشقانه روز های بارونی

دل نوشتهای عاشقانه روز های بارونی
تعداد بازديد : 118


باز بـاران آمد


از هوا یا ز دو چشم خیسم؟


نیک بنگر !


چه تفاوت دارد . . .

بقیه ادامه مطلب

مثل باران های بی اجازه

وقت و بی وقت

درهوایم پراکنده ای

و من

بی هوا

ناگهان خیسم از تو !

استتوس های زیبا برای روز بارانی

حسن باران این است ، که تبسّم دارد

گرد غم از همه چیز ، از همه جا می گیرد

همه جا بر همه کَس می بارد

و تعلق دارد به جهانی از عشق . . .

متن کوتاه زیبا برای روز های بارانی

باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است

که می گویم : من تنها نیستم ، تنها منتظرم . . .
--------------------------
همین جا که هستی و من با توام

همین جا که از کل دنیا کمیم

تو بـارون پاییزی و کوچه ها

چه خوبه تو و چتر و من با همیم !
------------------------------
سر زد به دل دوباره غم کودکانه ای

آهسته می تراود از این غم ، ترانه ای

باران شبیه کودکی ام پشت شیشه هاست

دارم هوای گریه ، خدایا ، بهانه ای . . .
-------------------------------------
باران قشنگی به زمین می بارد

امروز هوا عطر تو را کم دارد

من غیرتیم زود به این باد بگو

از موی پریشان تو دست بردارد !

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید