مطالب عاشقانه جدید

مطالب عاشقانه جدید
تعداد بازديد : 126

مطالب عاشقانه

دعوایِ هیچ عاشقی را جدی نگیر!
آدمها هیچوقت
با کسی که دوستش دارند
دلِ دعوا ندارند...
فقط گاهی صدایشان بلند می‌شود
تا بلندتر از قبل بگویند:
تو برایم مهم هستی، می‌فهمی؟



- انگشتانت که قفلِ انگشتانم بشود..
دق خواهم داد..
این جمعه یِ بخیل را..
کم خون به دل عاشقان نکرده است...
================
I fall for you the way the leaves fall
without explanation
Without justifiction
without apology‌...
°•°•°•°•°•
من برات میمیرم جوری که برگا به عشقِ پاییز میریزن🍂
بدونِ هیچ توضیح و توجیح و اعتراضی...
=================
- انگشتانت که قفلِ انگشتانم بشود..
دق خواهم داد..
این جمعه یِ بخیل را..
کم خون به دل عاشقان نکرده است...
======================
مــن دوست داشتــنم را هم
بــروز رســانــى مــيڪنم!
“ تــو” را،هر روز
جــورِ ديگرى بــايد دوسـت داشــت
=======================
عشق یعنی...
تا اینکه دچارش نشی نمی‌تو‌نی درکش کنی
=====================
خودت یک لحظه فکرش را بکن
در این سَرمای هوا
چه شال گردنیٓ بهتر از
دست هایِ تو
که دور گردنِ مَن بپیچد.
===========================
زنـدگی میـکنمـ
چـون☝️🏻
بـراش دلیـل دارم
دوسـت داشـتن تـو❤️
=======================
آنقدر دوستت دارم
که
خودم هم نمیدانم چقدر دوستت دارم!

هر بار که می پرسی، چقدر؟!
با خودم فکر می کنم؛

دریا چطور
حساب موجهایش را نگه دارد؟!

پاییز از کجا بداند
هر بار چند برگ از دست میدهد؟!

ابرها چه می دانند
چند قطره باریده اند؟!

خورشید مگر یادش مانده
چند بار طلوع کرده است؟!
و من،
چطور بگویم که،
چقدر دوستت دارم :)
===========================
+با عشقـ جملهـ بساز...؟!💏
- جُمْلِهـ...!؟📝
+آرهـ...😀
- عِشْقـ...؟؟؟؟؟!❤️
+آره دیگهـ...😳
- منـ با عشقمـ دنیامو میسازمــــ...🌍

عشق من عاشقتم
=================================
راه کـه می‌روی عقـب می‌مــانـم …
نـه بــرای اینکــه نخواهـم با تو هم قــــدم باشـم …👫

می‌خواهـم پا جـــای  پاهــایــت بگـــذارم …👣

می‌خواهـم رد  پــایــت را هــیچ خــیابــانی در آغوش نکشـَـد …!!!

😍❤️تــو تمـامـا” برای منی
===========================
همیشه یکی هست
هر چقدرم اذیتت کرده باشه
هر چ قدرم ازت دور باشه
هر چ قدرم دلتو شکسته باشه
اگه یهو بگه "عاشقتم"
میگی من (بیشتر)
==========================
+//تو هَمیشه میتونی آرومَمـ کُنی
-//چِع جوری؟
+//با حَرفات،صِدات،چِشات :))
==============================
تو بخند
تا به همه ثابت کنم
یک دیوونه،دوایش قرص نیست،
لبخند توست...
نویسنده :
تاریخ انتشار : شنبه 06 آبان 1396 ساعت: 12:06

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید