دلنوشتهای عاشقانه بوسه کردن

دلنوشتهای عاشقانه بوسه کردن
تعداد بازديد : 104


بی تو دنیا رنگی ندارد ، خنده با من انسی ندارد


کاش می شد بودی کنارم ، گرچه آهم سودی ندارد ،


بوسه می دادی نغمه ام را ، چون که شعرم نائی ندارد

بقیه در ادامه مطلب

کاش میشد

بوسه ها را قاب کرد

مثل نامه سوی هم پرتاب کرد

کاش میشد عشق را تقسیم کرد

مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد .
=======================
همصدای خوبم بخون تا بخونم
عمر من تو هستی بمون تا بمونم
یه جا ابره آسمون یه جا پر از ستاره
یه جا آفتابیه آسمون یه جا می باره
بی تو اما همه جا ابری و غم گرفته س
ابر آسمون یه قطره بارونم نداره
تو اگه باشی ابرا می بارن
دشتای خالی پرگل میشن
=====================
یه وقتایی هست . . .
که دوست داری عشقت خواب باشه . . .
و خیلی حرفارو تو خواب بهش بگی . . .
بگی که بدون اون سختته . . .
بگی که بدون اون نمیتونی . . .
بدون اون میمیری . . .
بگی که از بودنش خدارو ممنونی . . .
بگی که تموم دنیات . . .
توی اون خلاصه میشه . . .
یا حتی اروم ببوسیش . . .
و خیالت راحت باشه . . .
چون اروم کنارت خوابیده . . .
و تا صبح دل سیر نگاش کنی . . .
و از داشتنش لذت ببری . . .
دوست داری دستتو اروم بزاری رو گردنش . . .
اروم بوسش کنی . . .
بهترین لحظه اینکه که . . .
بیدار شه و بگه تو دیوونه ای!! . . .
باهم بیدار بشین . . .
اول صبح به دیوار تکیه بدی و بگی دوسم داری؟! . . .
اونم محکم بغلت کنه بگه دیوونتم
======================
دیشب که خوابت برد فهمیدم /شبهای تنهایی چقد سخته
اونکه تو رو میبینه آرومه /اونکه تو رو میفهمه خوشبخته
دیشب که خوابیدی دعا کردم/ حالت شبیه حاله من باشه
اونقدر دیوونم که حق دارم /این عشق تنها ماله من باشه

هر لحظه با من باش با من باش تنهایی عذابه
عاشقت بی تو یه شب راحت نمیتونه بخوابه
اما تو که خوابی نمیبینی چقدر حالم خرابه حالم خرابه

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید