پیامک دوستت دارم

پیامک دوستت دارم
تعداد بازديد : 131

 من تنها چشمان تو را دیدم

و گوشه ای از لبخندت 

که حرف هایم را دزدید

از عشق چیزی نمی دانم اما

دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی

.

.

می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم

یکی بود، یکی… بی خیال  

خلاصه اش می شود: “دوستت دارم”

.

.

بودن تو دلیل نمی خواهد

تو خودت دلیل بودنی

بودن من را دلیل باش

.

.

ما به هم نمی رسیم

امّا بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت

.

.

باران می بارد!

به حرمت کداممان؟ نمی دانم…

همین اندازه می دانم که صدای پای خداست

شاید دلی در این حوالی گفته باشد دوستت دارم

.

.

بانو…

آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش و

مثل یک ماهی به آغوش من بیا 

من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم.

.

.

هنوز هم

از بین کارهای دنیا

دل بستن به دلت بیشتر به دلم می چسبد.

.

.

خانه های جدول زندگیم را

دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود:

“دوستم بدار”

.

.

به دوست داشتنت مشغولم

همانند سربازی که سالهاست

در مقری متروکه، بی خبر از اتمام جنگ،

نگهبانی می دهد

.

.

یه “دوستت دارم“هایی هم هست

میدونی دروغه ها

ولی قلبت واسه باورش

به عقلت التماس میکنه

.

.

بیا، عاشقانه سلام کن و بعد برای همیشه برو …

دلگیر نخواهم شد

دیگر به دیدارهای ناگهانی…

دوست داشتنهای موقتی…

و رفتنهای بی خداحافظی

عادت کرده ام!

.

.

انسانهای پاک و ساده را با تمام وجود دوست دارم

همانهایی که بدی هیچکس را باور ندارند

همانهایی که برای همه لبخند میزنند

همانهایی که بوی ناب “آدم” میدهند

و من باور دارم که وجود نازنینت

شایسته دوست داشتن است

.

.

تمام آن چیزی که درباره‌ی تو در سرم هست،

ده‌ها کتاب می‌شود،

اما تمام چیزی که در دلم هست،

فقط دو کلمه است، دوستت دارم…

.

.

تو چه میفهمی از روزگارم؟

از دلتنگیم؟

گاهی فقط به خدا التماس میکنم خوابت را ببینم

فقط خوابت را میفهمی؟

دوستت دارم عجیب!

.

.

کاش باورت نشود

چقدر دوستت دارم 

تا تمام عمر آن را به تو ثابت کنم.

.

.

هی تو! کمی نزدیکتر بیا

اما چیزی نگو بگذار فقط، بگذار چشمهایمان

این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کند!

.

.

چراهایت جواب ندارد!

“دوستت دارم” 

دلیل نمی خواهد.

.

.

کاش یه وقتایی که ازت خداحافظی میکنم

یهو اسممو صدا بزنی

وقتی میگم جانم

بهم بگی “دوستت دارم” 

دلم میخواد یهو دلم هُری بریزه

عاشق این هُری ریختن دلم

.

.

احساس تو چون طراوت باران است

بر زخم شکوفه های گل درمان است

هر وقت که در هوای تو می چرخم

انگار نفس کشیدنم آسان است

.

.

در قید غمم، خاطر آزاد کجایی؟

تنگ است دلم، قوت فریاد کجایی؟

با آنکه ز ما یاد نکردی..

ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی؟


نویسنده :
تاریخ انتشار : پنجشنبه 21 فروردین 1393 ساعت: 0:51

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید