پیامک های عاشقانه تنهایی

پیامک های عاشقانه تنهایی
تعداد بازديد : 131

دلم خوش نیست

غمگینم

کسی شاید نمیفهمد

کسی شاید نمیداند

کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی

عجب احساس زیبایی

تو هم شاید نمیدانی

.

.

یه دریا اشک برای ریختن دارم

یه دل گرفته

یه زندگی پر از خالی

من سرشارم از تنهایی

.

.

کاش به خودمان قول بدهیم

وقتی عاشق شویم که ”آماده ایم“

نه وقتی که ”تنهائیم”

.

.

اینجا،

همه تنهان!

اما خیلیا هنوز گرمن!

متوجه نشدن

.

.

پرهایم را چید که “تنها” جایی نروم اما

خود “بی من” کوچ کرد

.

.

هیچ شباهتی با یوسف نبی ندارم…

نه رسولم…

نه زیبایم…

نه عزیز شده کسی هستم…

نه چشم به راهی دارم…

فقط در چاه خاطرات تو افتاده ام

.

.

این فصل دونفره هم دارد به پایان میرسد…

و ما باز هم مثل قبل “تنها”

از فصلی میگویم ک هر که دچارش شد

شکسته شد، پیرشد…

از فصلی که هر لحظه اش

“تنهاییم” را به رخم کشید

.

.

به شانه ام زدی…

تا برگشتم، رفته بودی…

بی انصاف

به یاد آوردن تنهاییم

شوخی قشنگی نبود

.

.

دلم نه عشق می خواهد

نه احساسات قشنگ

نه ادعاهای بزرگ

نه بزرگ های پر مدعا

دلم فقط کسی را می خواهد

که بشود با او حرف زد و پشیمان نشد

.

.

یادت برایم همانند

قصه سیگار پیرمردی است

که سالهاست میگوید نخ آخر است

.

.

ترسم آن روز بیایی که نباشد جسدم

کوزه گر کوزه بسازد ز خاک جسدم

لب آن کوزه بسازند ز خاک لب من

بی خبر لب بگذاری به لبان جسدم

.

.

قصه عشقت را به بیگانگان نگو!

چرا که این کلاغها ی غریب

بر کلاه حصیری مترسک نیز آشیانه میسازند.

.

.

کسی که خنجر را بر پشتم فرو کرد

 بوی تنش خیلی آشنا بود.

راستی این عطر را خودم برایش خریده بودم.

.

.

زمین زخمی خیش است

ومن

زخمی خویش…

.

.

پاهایم را درون آب میزنم

ماهیها جمع میشوند

شاید اینها هم فهمیده اند

عمری طعمه روزگار بوده ایم

.

.

وقتی تمام بدنم از دلتنگی درد میکند…

کجاست؟؟؟

کجاست مخدر اغوشت!!

.

.

چه شب ساکتیست

انگار کسی در دنیا نیست!

شاید من در دنیای کسی نیستم

.

.

میدانم مرا نمی خواهی

کمی مدارا کن !

دلم که نمی داند!

.

.

باور کرده ام آنکس که وعده ی

همیشه ماندن می دهد، رفتنی تر است…

.

.

به روزها دل مبند

روزها به فصل که می رسند،

رنگ عوض می کنند

با شب بمان گرچه تاریک است،

اما همیشه یکرنگ است…

.

.

گه گاه یادم کن…

نترس!!!

تنهاییم واگیر دار نیست!


نویسنده :
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت: 1:41

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید