“باران”

“باران”
تعداد بازديد : 124

وقتی که بارون میگیره…دلم بهونه میگیره

به یاد شبای بارونی…سراغتو میگیره

اشکِ چشام جاری میشه…مثه بارون چیکه چیکه

دلِ بهونه گیر من…بی تو آروم نمیشه

کجا رفتی ای دیوونه

ندارم از تو نشونی چقده نامهربونی

مگه از تو من چی خواستم بجز عشقو هم زبونی

ندارم از تو نشونی چقده نامهربونی

مگه از تو من چی خواستم بجز عشقو هم زبونی

نم نمِ بارون میگیره…خاطره ها جون میگیره

تووی دلِ خستهِ ی من…عشقِ تو از یاد نمیره

به تو گفتم ای مهربون…تنهام نذار پیشم بمون

این رسم عاشقی نبود…تنها بری تا آسمون

کجارفتی ای دیوونه

حالا که از دست دادمت می خونم از دوست داشتنت

توزندگیم هرچی که بود سپردمش به سرنوشت

ندارم از تو نشونی چقده نامهربونی

مگه از تو من چی خواستم بجز عشقو هم زبونی

حالا که از دست دادمت می خونم از دوست داشتنت

توزندگیم هرچی که بود سپردمش به سرنوشت

ندارم از تو نشونی چقده نامهربونی

مگه از تو من چی خواستم بجز عشقو هم زبونی

مگه از تو…من چی خواستم…به جز عشقو…هم زبونی


نویسنده :
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1392 ساعت: 12:56

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید