پیامک دوستت دارم

پیامک دوستت دارم
تعداد بازديد : 122

باید از دوست داشتن حرف زد
چه داشتنی در کار باشد و چه نباشد
باید از دوست داشتن شروع کرد
باید از دوست داشتن گامی برداشت
به راهی پر ستاره که
می رسد به درختان چهار فصل احساس
.
.
وقتی تمام جهان را
نفرت گرفت
خشتی شدم به دیوار دوست داشتن
.
.
دوست داشتن یعنی
گلی به دستت می دهم
تا دروازه ای به گلستانی بگشایی
.
.
آسمان دلم
با ستاره ی دوست داشتن
پولک دوزی شده
.
.
عقربه که تند تر می چرخد
دوست داشتنم
گر می گیرد
.
.
همه چیز گران و سخت شده
دوست داشتن فقط
ارزان است و ساده
.
.
عشق گر نباشد باز هم عاشقی را
بی امان دوستت می دارم
من به لطف دوست داشتن عاشقی می کنم
و عشق را کنار دوست داشتن
تا سر جان دوست می دارم
.
.
دوست داشتن چه کلام کاملی است
و من این روزها
چقدر دلم لک زده
برای دوست داشتن…
برای با تو بودن
.
.
و پنهان کردن آسمان
پشت میله های پنجره
آسان نیست
.
.
کل دنیا هم بگویند دوستم دارند
فایده ندارد
اما دوستت دارم های “تو”
چه غوغایی می کند
روحم را تازه میکند
.
.
همه عشق و آرزوم مال تو
تا قیامت می شینم به پای تو
واسه عشقت مثل بارون می بارم
تا یه روز بهم بگی دوستت دارم
.
.
مرگم باد اگر لحظه ای
کوتاه بیایم
از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف که:
“دوستت دارم”
.
.
تا دیروز هر چی می نوشتم عاشقانه بود
از امروز هرچه بنویسم صادقانه است
عاشقانه دوستت دارم
.
.
من که نمی خواستم بگویم :
“دوستت دارم”
اما
امان از این چشم ها
این چشم های دهن لق
.
.
من از  عهد آدم تورا دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شب ها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم نم: تو را دوست دارم
نه خطی…نه خالی…نه خوابی
و خیالی
.
.
بگذار بگویند خسیسم
من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمیکنم
جز برای مهربانی خودت
.
.
همین کافی نباشد تا بدانی دوستت دارم؟
تو را اندازی و قد جهانی دوست دارم
چه فرقی می کند همسایه از این راز آگاه است؟
برایم همچو روحی همچو جانی…دوستت دارم
.
.
دوستت دارم پریشان شانه می خواهی چه کار؟
دام بگذاری اسیر دانه می خواهی چه کار؟
.
.
شرمسار دستان توام
وقتی به جای دستان من
قلم در دست میگیری
تا بگویی
“دوستت دارم”
.
.
دوستم داشته باش
از رفتن بمان…
دستت را به من بده
که در امتداد دستانت
بندری است برای آرامش…
.
.
دوستان عزیز لطفا پیامک های دوستت دارم خودتون رو در این قسمت بزارید تا در سری های بعدی ازشون استفاده بشه.
با تشکر
نویسنده :
تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 بهمن 1392 ساعت: 12:53

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید