آهنگ دیگه میرم حامد هاکان

آهنگ دیگه میرم حامد هاکان
تعداد بازديد : 523

متن آهنگ

خداحافظ

از اینجا که پر از غمه خسته شدم میخوام برم

قلبمو که دادم به تو دیگه باید پس بگیرم

موندن هرگز… خداحافظ

دیگه میرم

اگه یه روز دردای دنیا بریزه تو قلب من

ستاره ها خاموش بشن تو آسمون شب من

من میمیرم… دیگه میرم

خداحافظ

دیگه رفتم پایان ثانیه منم

هر جایی ساعت ببینم عقربه هاشو میشکنم

حتی نشد واسه یه بار من بدیهاتو خوب کنم

خورشیدو کشتم تادیگه خودم به جات غروب کنم

دل میسوزه

ازم نخواه بیشتر از این اسیر این قفس باشم

هیچی نمونده از دلم خاکستر دو آتیشم

ریزه ریزه… دل میسوزه

خسته شدم

دلم گرفته این روزا غم خونه کرده توصدام

بارون غصه انگاری میباره تو ترانه هام

عاشق بودم… خسته شدم

خسته شدم دیگه میرم گریه نکن

دل بیا بریم

از عشق دیگه نگیم

درد عشقی که کشیدیم

جز خدا به کسی نگیم

دل بیا بریم از عشق دیگه نگیم

درد عشقی که کشیدیم جز خدا به کسی نگیم

آهنگ دیگه میرم حامد هاکان


DJ Hamed Hakan - Dige Miram


بخش نظرات این مطلب
توسط : محمد بهمنی
سلام داداش رضا
تیم فنی رز وب با موفقیت قالب شما را تعمیر کرد و سایت با 100 % کارایی خودش قابل استفاده هست ...
لطفا برای پشتیبانی های بعدی سایت رز وب را به آدرس http://rozveb.ir لینک کنید تا در دفعات بعدی توسط تیم ما به صورت رایگان ، پشتیبانی شوید ... با ما از لحظات خود بدون نگرانی استفاده کنید ... شکلک
پاسخ : مرسی

در ساعت : 19:15 و تاریخ : 1392/10/15

توسط : محمد بهمنی
دادا رضا سلام
عاشقانه زیبایی بود ... آهنگی که هم برای سایت گذاشتی بسیار زیبا هست ...
بخند تا دنیای من قشنگتر بشه ... یاد آخرین خنده هاش بخیر ... داغم تازه شد ... شکلک
به سلامتی عشق پاک مان شکلک هر کجاست بهترین اااا رو براش می خوام شکلک
پاسخ : ممنون داداش محمد گـــــلم شکلکشکلک

در ساعت : 23:21 و تاریخ : 1392/10/14

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید