دانلود آهنگ جدید حمید هیراد خوشم میاد

دانلود آهنگ جدید حمید هیراد خوشم میاد
تعداد بازديد : 100

دانلود آهنگ جدید با عنوان خوشم میاد حمید هیراد منتشر شد

همراه متن و پخش انلاین

Download New Single Track From Hamid Hiraad + Khosham Miad 

متن ترانه خوشم میاد حمید هیراد
نظر بازی نکن با دلم بازی نکن

راضی نمیشم

تو طنازی نکن هی با دلم بازی نکن

راضی نمیشم
نازتو کم کن که شدم شیفته

آمده در دامنم آویخته

نگاه مارا به هم آمیخته

جام شرابی به دلم ریخته
خوشم میاد این دلمو بزنی به نامت

تا ته این قصه میدونی همش میخوامت
خوشم میاد هوایی میشم با سلامت

تموم دنیا یه طرف خودم میخوامت
یار نمیدونی کوچه باغای دلم چه حالی داره

دل تو هر شب مست و غزل خونه سر به سرم میذاره
نمک نمک داره چقدر اداتون کشته منو شیرین زبونیاتون

نمک نمک میریزه از صداتون

کشته منو شیرین زبونیاتون
خوشم میاد این دلمو بزنی به نامت

تا ته این قصه میدونی همش میخوامت
خوشم میاد هوایی میشم با سلامت

تموم دنیا یه طرف خودم میخوامت
راهنما
نظرات شما باعث دلگرمی ماست
حجم : 2.53مگابايت
رمز فايل : www.ilove.r98.ir

دانلود آهنگ


نویسنده :
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت: 11:43

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید