رمان بازگشت امید

رمان بازگشت امید
تعداد بازديد : 769


نام رمان : بازگشت امید

نویسنده : afsa

موضوع : تخیلی / عاشقانه

خلاصه :

 این رمان روایتگر ماجرای یک خر است . یک خر که اتفاقا برعکس دیدگاهی که بهش داریم هوش زیادی داره  . شاید به نظر بچگونه بیاد ولی این ابر مُخ وارد دنیای انسان ها با یک کالبد انسانی می شه ...

-----------------------------------------------------
کم از کتاب را بخوان :
گاهی خر می شود . خر است دیگر !  ولی عاشق بودن را باید از او آموخت . یک خر می تواند انسان را درس دهد .
نگاهش کن . نشانت می دهد که با تمام هیکل انسان وارت بلد نیستی انسان باشی !  به تو ثابت می کند که گاهی چنان خر می شوی که در جهل از چهار پا هم بیشتر پیش می روی !
نشانت می دهد که در انسان بودن خیانت کرده ای  !
نشانت می دهد حتی اگر نابغه باشی وقتی بی تعهد باشی ارزشی نداری  .
احساسات انسانی را نمی فهمد . اما نشانت می دهد چگونه باید محبت کنی  .
او انسان نیست . فراتر از انسان هاست .
او تورا درس می دهد  !  پس معلمت را پاس بدار  .
من جسمش را ساختم  ،  و او روح مرا ساخت  .
متن از نگاه دکتر آرشام خادم ( کاراکتر )
افکارم / احساساتم / روح و روانم /  زندگی ام /  دنیایم / وظایفم
برایم مهم نبودند   . . .
قبل از دیدن   . . .  آن [ مــــعـــــــادلــه ]
***
شروع داستان  ،  قرن ۱۷ میلادی
آم   . . .  نمی دونم از کجا شروع کنم  !  آشنایی من و ملا برمی گرده به وقتی که یه پسربچه ی ده ساله بودم  . پدرم تازه عمرش رو داده بود به شما و من عهده دار زندگی خودم و مادرم و هشت خواهر برادر کوچک ترم شدم  !  سراغ چند کار رفتم  ،  مثل آهنگری ،  نانوایی  ،  پینه دوزی  ،  خیاطی و حتی حمالی !  با این که مثل بلا نسبت “خر”


پسورد فایل فشرده:www.ilove.r98.ir

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید