اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه
تعداد بازديد : 142

کمی عشق از تلاقی نگاهم با نگاهت در چشمانمان جا خوش کرد

بعد از آن هرچه شد

چه خوب …

چه بد …

چه خنده دار …

چه اشک بار ….

همه اش تقصیر آن یک ذره عشق بود…

برای دیدن بقیه اس ام اس ها به ادامه مطلب بروید..

.

.

حتی اگه دیدن تو برام بشه خیلی محال / مهم اینه دوستت دارم ، فاصله ها رو بی خیال

.

.

شهره شهر مشو تا ننهم سر کوه

شور شیرین منما تا نکنی فرهادم

رحم کن بر من مسکین و به فریادم رس

تا به خاک در آصف نرسد فریادم

.

.

همیشه مانند بازیگران بودی!

به دروغ میگفتی نمیتوانم دروغ بگویم

و به راحتی برایم نقش بازی میکردی!

چه هنرمند بزرگی !

.

.

یه نــــــــگاه تو چشــــــــــاتـــــــــ

به خنده رو لبــــــــــاتــــــــــ

یه حــــــس تو صـــــــــــــدات

و

یه مــــــــن که دیگه مـــــن نبــــــــــود

.

..

شــــــــــروع دیوونگـــــــــی مــــــــــن…!!!

.

.

دیشب تا صبح پیش خدا واسه عشقمون گریستم که تو را به من بدهد !

نزدیکای صبح بود که راضیش کردم !!!

صبح که با چشای پر از اشک بیدار شدم که این خبرو بهت بدم …!

نبودی . . .

.

.

یک عشق عروج است و رسیدن به کمال

یک عشق غوغای درون است وتمنای وصال

یک عشق سکوت است وسخن گفتن چشم

یک عشق خیال است و خیال است و خیال…

.

.

.

بسلامتی مردی که به زنش میگه:

سرتو رو بالشت نزار به غیرت سینم برمیخوره‏…!‏

.

.

یادمان باشد از امروز خطایی نکنیم،

گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم،

پر پروانه شکستن هنر انسان نیست

گر شکستیم زغفلت من ومایی نکنیم

یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم

وقت پرپر شدنش سازو نوایی نکنیم

یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق زهر بی سرو پایی نکنیم….

.

.

:::کاشکی الان پیش هم بودیم

کنار آب زلال که با هر ثانیه عبورش عشق ما رو به هم بیشتر میکرد

و بدی ها و ناراحتیارو تو این روزا با خودش میبرد:::

.

.

منو درگیر خودت کن تا جهانم زیر و رو شه

تا سکوت هر شب من با هجومت روبرو شه

بی هوا، بدون مقصد سمت طوفان تو میرم

منو درگیر خودت کن بلکه آرامش بگیرم…

با من غریبگی نکن…

.

.

.

دلم میخاهد تمام شهر را نگهبان خودم کنم ان لحظه که تو با تمام وجود مییگوی مراقب خودت یاش

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید