اس ام اس عاشقانه زیبا

اس ام اس عاشقانه زیبا
تعداد بازديد : 124

شاید دیگران در نبودنت “سرم” را گرم کنند ، ولی “دلم” را هرگز . . .


اس ام اس عاشقانه ۹۲


چه زیبا حرف میزنی ؟ تو می گویی از زاویه ی من به مسئله نگاه کن


از زاویه تو … آها دیدم


از زاویه ی تو چه تنگ است کنار هم نشستن دو ضلع ! من و تو !

:::بقیه در ادامه مطلب:::


اس ام اس عاشقانه غمگین


دوستانم همه نابند ، طلا سیری چند ؟ / درد از همه شان دور ، بلا سیری چند ؟

بی گل روی عزیزان ، نفستم می گیرد / بی حضور رفقا ، صلح و صفا سیری چند ؟


اس ام اس عاشقانه سنگین


چقدر جای تو خالی ست ، جای خالی ات را با هیچ چیز نمی توان پر کرد

حتی با گزینه ی مناسب . . .


اس ام اس عاشقانه توپ


خوشبختی من پیدا کردن “تو” از میان این همه ضمیر بود . . .


اس ام اس عاشقانه خفن


بوی ربنای تـــــــو

ماه دل تنگی های من

افطار می کنم خاطرات نبودنت را !


اس ام اس عاشقانه زیبا


ماه رمضان رفت ، حالا با خیال راحت می توانی قسم بخوری که دوستم داری . . .!


اس ام اس عاشقانه جدید


یک عمر قفس بست مسیر نفسم را

حالا که دری هست مرا بال و پری نیست

حالا که مقدر شده آرام بگیرم

سیلاب مرا برده و از من اثری نیست

بگذار که درها همگی بسته بمانند

وقتی که نگاهی نگران پشت دری نیست . . .


اس عاشقانه


سری را که درد نمیکند دست مال نمیبندند

اما سر من درد میکند برای دستی که مال تو باشد . . .


اس ام اس


مثل یک روح در دو پیکریم

تو در پیکره ی خدایی

من در پیکره ی انسانی

عاشقانه میپرستمت

شاید روزی

یک روح در یک پیکر شویم . . .

بخش نظرات این مطلب
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید