دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین با نام شخصی

دانلود آلبوم جدید فرزاد فرزین با نام شخصی
تعداد بازديد : 105

دانلود آلبوم شخصی از فرزاد فرزین با لینک مستقیم

آدم و حوا :
من و تو تنهاییم
آدم و حواییم
رو زمینیم انگار … اما رو ابراییم
من و تو بارونیم … همصدا میمونیم
مثل اون آهنگی … که با هم میخونیم
من و تو پیاده تو بارون … من و تو دیوونه بازیمون
مال ماست این عشق بی قانون
من و تو
بنویس هرجای دنیایی
بنویس وقتای تنهایی
مال ماست این عشق رویایی
لحظه ها :
لحظه ها میگذرن و تو نیستی اینجا … من دارم پیر میشم و تو نیستی اینجا
زندگی زیر یه سقف با عکس و نامه … نیستی و خاطره هات هنوز باهامه
پشت این پنجره ها دلم گرفته … از همه فاصله ها دلم گرفته
گاهی با صدای دریا ، توی فکرت غرق میشم
چشم به راه تو یه عمره که …
نرو :
میترســـــــــــــم
بری و من تنها شم
نرو تا با تو باشم
نـــــــــــــــــــرو
میدونی ، چقدر عاشقتم من ، دیگه حرفشم نزن
برگرد:
برگرد … برگرد
برگرد دوباره پیشم ، که دارم دیوونه میشم
بس که تنهایی نشستم پشت شیشه
برف و بارون که بیاد
این زمستون که بیاد
میدونی تنهاییام چند ساله میشه
چند ساله میشه
قطار :
وقتی من رسیدم قطار رفته بود ؛ من پشت غم جا موندم آهنگ قطار
من که هر گوشه این شهر از تو یه خاطره دارم
با تو میمونم :
اروم اروم تو شدی همه دنیام … از دنیا چیزی بجز تو نمیخوام
تو مثل خنده های بچگیمی …
باتو میمونم لحظه به لحظه عاشقونه … شدی تو دنیام میخوام که دنیا بدونه

دانلود کیفیت ۳۲۰
دانلود کیفیت ۱۲۸

بخش نظرات این مطلب
توسط : saslar
سلام

تبادل بنر تاثیر گذار بود؟؟

حال کردی بازدید امروزتو؟؟؟؟
پاسخ : ممنون امیدوارم همیشه هم برای شما هم برای من اینجوری باشه شکلک

در ساعت : 21:54 و تاریخ : 1392/11/22

توسط : محمد
ممنون قشنگ بود
پاسخ : ممنونم از نظرتون

در ساعت : 17:57 و تاریخ : 1392/11/22

توسط : نگار
دست شما درد نکنه همیشه به روزشکلکشکلک
پاسخ : خواهش میکنم نظر لطف شماست

در ساعت : 14:20 و تاریخ : 1392/11/21

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 
کسب درامد


 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید